Saturday Event



Join Jabatan Perwakilan Mahasiswa Universiti Kuala Lumpur to
Karnival Usahawan dan Pendidikan Johor - betul ke tema ni? i guess,
dirasmikan TPM n olso ade ceramah ckit pagi nnt. mood? -i'm not okay
since i knew dat HE followed us ! actually his name xde pon kt ctu,
not invited but on sudden he put his name kt form tuh.. OMG, i hateee...
hidung x mancung, pipi tersorong2.. org x panggil, die dtg..olwayz him..
KENAPA?


6 comments:

Nurul Husna Mohd Hassan said... Reply To This Comment

HE suka kat tasha tu :)

hainom OKje said... Reply To This Comment

Mungkin itu jodoh namanya....

Dylla Abas said... Reply To This Comment

b'sungguh sgt nampaknya lelaki (itu) kan :)

Waalid5035 ™ said... Reply To This Comment

hehe...peminat tasha tu...juz..hati2lah..:)

cerita best said... Reply To This Comment

cerita pakjoe datang terjah di blog nie... 4 c joe bg dekat blog nie cute,cun,comel,cantik niceeeeeee entry ..terjah sini sama k ada mcm2 tip tuto pakjoe nk kongsi dgn tuan blog..lg 1 klo tuan blog komen dekat blog pakjoe sekali pakjoe kn bls blk komen dekat blog nie,chat box pakjoe x kira k hihihihi :P http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2011/12/korang-semua-jomlah-join-this-group.html

cweet pinky said... Reply To This Comment

wah3 !! ape citer nih , dah lama CP tak singgah sini sampai tataw ape cite ...

This Blog is Protected. Copyright 2012 © All Right Reserved by Natasha