Let Me Always Be With You




If you need me . Kalau awak perlukan saya . 
Find me . Cari saya . 
Everywhere I'm . Saya ada di mana-mana . 
My loyal tend only for you . Setia saya hanya untuk awak .

One day . If Satu hari . Kalau

You went through a hard time . Awak melalui waktu yang susah . 
Whose shoulder you will look for . Bahu siapa awak mahu cari . 
For you to lend on . Untuk tempat awak mengadu .

Find me . Cari saya . 

You're sad . Awak sedih . 
Whose ears you wanna borrow . Telinga siapa awak mahu pinjam . 
To story your heart . Untuk ceritakan hati awak .

Find me . Cari saya . 

You're happy. Awak gembira . 
Whose lips you wanna see . Bibir siapa awak mahu lihat . 
To sharing your smile . Untuk kongsi senyuman awak . 

Find me . Cari saya . 

But . Tapi .

There will be a time soon . Akan ada satu waktu nanti .
You and me don't know when . Awak dan saya tidak tahu bila .
Please worry for the coming time . Risaukanlah kedatangan waktu itu .

The time when you find me . Waktu dimana awak mencari saya nanti .
The time when you need me . Waktu dimana awak perlukan saya nanti .
I'm not there for you . Saya tiada di sana untuk awak .
I'm not ever exist . Saya benar-benar tidak wujud lagi .

On that time , I wish . Waktu itu , saya harap .
Your turn to find me . Giliran awak untuk cari saya .
Please , find me once . Cari saya cuma sekali ini .
Find my grave . Cari nisan saya .

Lift your hand up . Tadah tangan awak .
Pray for my well-being there . Doakan kebahagiaan saya di sana .
Even if you're never love me . Walau awak tidak pernah mencintai saya .

That's all, a piece of note . Ini sahaja , sekeping nota .
I just wanna you to know . Saya cuma mahu awak tahu .
Even you're not reading this . Walaupun awak tidak membacanya .
Enough from this heart . Cukuplah dari hati .



7 comments:

missha said... Reply To This Comment

hargailah seseorah semasa dia ada :)

nursuriani said... Reply To This Comment

suka saya baca entry neh!!

Iefa Ujang said... Reply To This Comment

sedih je bnyi . kamu jgn sedih2 ye :)

Yu. Syamz said... Reply To This Comment

carilah Allah...sesungguhNya dia sentiasa hidup dan tidak mati...^_^

Nurul Husna Mohd Hassan said... Reply To This Comment

setuju kata2 waalid :)

Natasha said... Reply To This Comment

@Waalid5035 ™tq waalid remind me with ur words. Sy carik Tuhan. =) ni cuma kata2 kopipes dr entry yg lepas.. saje nk publish lg skalidgn translation. http://anzulnashome.blogspot.com/2011/09/cebis-nota.html

Dylla Abas said... Reply To This Comment

nice...siap ada translation..hee :p

This Blog is Protected. Copyright 2012 © All Right Reserved by Natasha