Perasaan




Dah aku serah rasa percaya
Dah aku buang segala curiga
Dah aku kata untuk setia
Dah aku janji untuk bersama

Janjimu itu dari mana lahirnya
Sumpahmu itu dari mana datangnya

Dari hati yang telah engkau buka
Dari nafsu yang penuh dengan angkara
Dia itu siapa sebenarnya
Dia itu siapa antara kita

Yang engkau dusta dia itu teman lama
Aku sekadar cemburu buta

Aku minta kau jujur bila bicara
Kau pula diam seribu bahasa
Aku minta kau pilih antara dua
Kau pilih dia dan aku kau caci hina

Kau sembunyi benda yang nyata
Tapi aku tahu cerita sebenarnya



jejiwangkaratmemalambutamemangkerjasaya


3 comments:

Izzati Suhaide said... Reply To This Comment

ermmm, cam kena dgn mslh sy je..huk3

dariilhamkehati said... Reply To This Comment

i've done with dis story , kite memg akan trase kalaw ade sesuatu yang tak kena , apetah lagik kalaw kite dah kenal si dia bukannya sehari dua kan

OKje said... Reply To This Comment

Lagu ke apa ni Tasha...tak dpt tangkap!

This Blog is Protected. Copyright 2012 © All Right Reserved by Natasha